Pengikut

Isnin, 19 Mac 2012

GAYA RAMBUT LELAKI



Assalamualaikum...


bagi aku, yang utama dalam penampilan seseorang lelaki adalah rambut, eh, yeke? ntah la aku pun tak sure, aku cakap je...tapi kalau betul, kira  okey la kan...teeheee

maka dengan itu, aku nak tempek beberapa keping gaya rambut yang aku suka tengok bagi kaum adam..



lee min ho...aku memang suka style rambut macam nie...


kemas..
stlye macam nie pun okey gak, kemas..





oopppssss.....lee min ho again...=D
abaikan neelofa itu ye...fokos dekat rambut shahz  saja okey...

nie beberapa gaya rambut lelaki yang aku suka tengok...tak panjang sangat, tak serabut and kemas. senang cerita sejuk mata memandang...

p/s: bagi korang yang kaum adam, terpulang la nak buat style macam mana sekali pun yang penting kemas dan selesa bagi korang....

peace no war...=)


2 ulasan:

Mk Syahir berkata...

stylox!

Bulan Syurga Firdausi berkata...

rambut sy style mcm ne ek heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...